Pelindung UV nutriwhite shaklee yang marvellous

New gadget
Yeay!!

Ini perempuan punya gadget..
Im not into makeup2 thingy..or it gadget..
But im seriously taking care of my skin..
Mesti bersih.. takmo jerawat cela hinggap..
Natural beauty gittew

So currently im using nutriwhite skincare keluaran shakeli..
Harini tambah koleksi.. ultimate protection ni berfungsi sebagai moisturizer n uv protection sekali.. spf15

Sejak gi kelas dgn IraMaya Ramlie.. baru rasa pentingya pakai uv protection.. even masa tidur pun patut pakai sebenarnya tau.. sebab kulit terdedah pada udara aircond..lagi satu.. no wonder muka i cepat sunburn.. sbb tak pakai uv protection..

Sebelum ni dah ada cleanser dgn toner.. so nak lengkapkan dengan moisturizer n uv protection ni pulak.. yeay!

Beautician iramaya bagitau lagi .. actually nak jaga kecantikan kulit ni bukan luaran jer.. tapi 80% datang dari dalaman..
Hah.. yang tu memang i tak tinggal.. vit c,vit e n b complex.. warna kulit jadi lebih sekata.. parut pudar.. pori2 kat muka makin mengecil dan tertutup.. alhamdulillah.. muka kusam pun dah hilang.. i like

Takkan i jer nak cantik sorang2.. hangpa tak mau ka? Meh pm tepi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *