Pelindung UV nutriwhite shaklee yang marvellous

New gadget
Yeay!!

Ini perempuan punya gadget..
Im not into makeup2 thingy..or it gadget..
But im seriously taking care of my skin..
Mesti bersih.. takmo jerawat cela hinggap..
Natural beauty gittew

So currently im using nutriwhite skincare keluaran shakeli..
Harini tambah koleksi.. ultimate protection ni berfungsi sebagai moisturizer n uv protection sekali.. spf15

Sejak gi kelas dgn IraMaya Ramlie.. baru rasa pentingya pakai uv protection.. even masa tidur pun patut pakai sebenarnya tau.. sebab kulit terdedah pada udara aircond..lagi satu.. no wonder muka i cepat sunburn.. sbb tak pakai uv protection..

Sebelum ni dah ada cleanser dgn toner.. so nak lengkapkan dengan moisturizer n uv protection ni pulak.. yeay!

Beautician iramaya bagitau lagi .. actually nak jaga kecantikan kulit ni bukan luaran jer.. tapi 80% datang dari dalaman..
Hah.. yang tu memang i tak tinggal.. vit c,vit e n b complex.. warna kulit jadi lebih sekata.. parut pudar.. pori2 kat muka makin mengecil dan tertutup.. alhamdulillah.. muka kusam pun dah hilang.. i like

Takkan i jer nak cantik sorang2.. hangpa tak mau ka? Meh pm tepi

Tips cerahkan wajah dengan hanya menggunakan pencuci muka

nutriwhite foaming cleanserDah empat tahun,saya masih setia pakai pencuci muka Nutriwhite ni.Pencuci ni lebih sesuai utk mereka yang mempunayi kulit normal tanpa sensitiviti dan jerawat yang teruk sebab ianya berfungsi lebih kepada mencerahkankulit.Kandungan vitamin C yg tinggi tak sesuai utk kulit yg sensitif dan berjerawat teruk.

Antara fungsi pembersih muka Nutriwhite ni…

  • Membersihkan secara lembut sehingga ke dalam liang roma.
  • Rumpai laut yang terkandung dalma pembersih ni berfungsi untuk menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel kulit mati dan menegangkan kulit.
  • Alga Hijau pula berfungsin dengan membuang toksin yang terdapat pada kulit dan sekaligus memberi kesan lembapan pada kulit wajah.
  • Strawberi Begonia akam membantu untuk mencerahkan dan mengimbangkan pigmen kulit wajah .Sangat sesuai dipakai bagi menghilangkan pigmentasi pada wajah.

 

Jimat sangat dengan saiz yang besar ni,dalam 6 bulan pun belum tentu habis.Kesan dia dah lebih kurang macam skII ok  🙂

Nak pesan satu tiub tak?

call/wassap

Cikyah@0173377038